banner



Irgend Wie Irgend Wo Irgend Wann Songtext

Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann

Nena

About Irgendwie, Irgendwo, Irgendwann

"Irgendwie, irgendwo, irgendwann" is a 1984 love song past Nena which was a commercial success in Europe. Released initially as single, information technology's been also included on Nena's 1985 album Feuer und Flamme. Due to the success, many cover versions of this vocal appeared, including samples as well as other languages. "Anyplace, Anywhere, Anytime" is an English-language variant of the song. In its various incarnations it has been Nena's 2d most successful song of all-fourth dimension behind merely "99 Luftballons". Both songs were written by Nena band members Jörn-Uwe Fahrenkrog-Petersen and Carlo Karges and betwixt them have had in the 21st century a near duopoly of being the final rock song that Nena plays at the end of her live concerts. more »


 The easy, fast & fun way to larn how to sing: 30DaySinger.com

Im Sturz durch Raum und Zeit Richtung Unendlichkeit Fliegen Motten in das Licht Genau wie du und ich  Irgendwie fängt irgendwann Irgendwo dice Zukunft an Ich warte nicht mehr lang Liebe wird aus Mut gemacht Denk nicht lange nach Wir fahren auf Feuerrädern Richtung Zukunft durch dice Nacht  Gib mir die Mitt Ich bau dir ein Schloss aus Sand Irgendwie irgendwo irgendwann Die Zeit ist reif für ein bisschen Zärtlichkeit Irgendwie irgendwo irgendwann  Im Sturz durch Zeit und Raum Erwacht aus einem Traum Nur ein kurzer Augenblick Dann kehrt die Nacht zurück  Irgendwie fängt irgendwann Irgendwo dice Zukunft an Ich warte nicht mehr lang Liebe wird aus Mut gemacht Denk nicht lange nach Wir fahren auf Feuerrädern Richtung Zukunft durch die Nacht  Gib mir die Hand Ich bau dir ein Schloss aus Sand Irgendwie irgendwo irgendwann Dice Zeit ist reif für ein bisschen Zärtlichkeit Irgendwie irgendwo irgendwann  Gib mir die Hand Ich bau dir ein Schloss aus Sand Irgendwie irgendwo irgendwann Die Zeit ist reif für ein bisschen Zärtlichkeit Irgendwie irgendwo irgendwann  Gib mir die Manus Ich bau dir ein Schloss aus Sand Irgendwie irgendwo irgendwann Die Zeit ist reif für ein bisschen Zärtlichkeit Irgendwie irgendwo irgendwann  Irgendwie irgendwo irgendwann Irgendwie irgendwo irgendwann Irgendwie irgendwo irgendwann

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com


Nena

Gabriele Susanne Kerner (born 24 March 1960), ameliorate known past her stage name Nena, is a High german singer and extra. She rose to international fame in 1983 with the New German Wave vocal "99 Luftballons". In 1984, she re-recorded this song in English equally "99 Red Balloons".Nena was also the name of the band with whom she released the vocal. With the re-recording and subsequent release of some of her old songs, her career re-emerged in 2002. In 2007, she co-founded the school "Neue Schule Hamburg". more »

(one fan)

Written by: Carlo Karges, Joern-Uwe Fahrenkrog-Petersen

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Source: https://www.lyrics.com/lyric/14869551/Nena

0 Response to "Irgend Wie Irgend Wo Irgend Wann Songtext"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel